„Bocsánat, azt hittem…” – mondta a légiirányító, miután majdnem tömegkatasztrófa történt New Yorkban
A Republic Airways gépének a kifutópályán, felszállásra készülve fékeznie kellett, mert egy másik gép nem hagyta el időben a kifutópályát.
A Republic Airways gépének a kifutópályán, felszállásra készülve fékeznie kellett, mert egy másik gép nem hagyta el időben a kifutópályát.
New York egyik meghatározó repterén évek óta krónikus a munkakörben a létszámhiány.
A gép már két órája a levegőben volt, amikor fény derült a feledékenységére.
Az amerikai férfi állítja, azért készítette el a „koktélt” hogy leküzdje szorongását.
Los Angelesből Denverbe tartott a United Airlines egyik Boeing 757-ese, a felszállás azonban nem volt zökkenőmentes. Idén már a légitársaság második gépéről szakad le egy kerék.
139 utas és a hatfős személyzet tartózkodott azon a repülőgépen, aminek egy darabja a futóművek mellől szakad le.
A 737-esek és a 757-esek után már a 777-esekkel is baj van, Oszaka helyett csak Los Angeles-ig jutott a San Franciscóból felszálló gép.
Bostonba indultak, de csak Denverig jutottak elsőre azok az utasok, akik a United Airlines egyik hétfői járatával indultak útnak San Franciscóból. A Boeing 757-200-as először remegni kezdett, majd darabok váltak le a szárnyról.
A légi közlekedés az elmúlt évben hatalmas küzdelmet folytatott, hogy lépést tartson a járvány utáni utazási boommal, erőfeszítésüket pedig nehezíti a munkaerő- és alkatrészhiány. A helyzetet tovább rontja, hogy a balesetek miatt az amerikai hatóságok nem engedik bővíteni a Boeing MAX repülőgépek gyártását. A kereslet–kínálati olló szélesedése viszont növeli a légitársaságok költségeit, akik az utasok jegyeiben érvényesíthetik azt. A zavaros helyzetet használná ki a Ryanair.
Ezúttal egy Airbus jelzett hibát.
A vizsgálatot az Alaska Airlines kis híján tragédiával végződő balesete után rendelték el.
Komoly fennakadásokat okozott egy problémás szoftverfrissítés a Unites Airlines-nál, egy órán keresztül egyetlen gépük sem szállt fel emiatt az Egyesült Államokban.
A férfi még 1990-ben vásárolt élethosszig tartó bérletet a United Airlines-tól, azóta 100 országban járt repülővel.
Néhány éven belül valósággá válhat a repülő taxizás Chicagóban. Töredékére csökkenhet a menetidő.
Az amerikai Cemvita úgy módosította a természetben is előforduló mikrobákat, hogy azok hat és félszer több hidrogént termeljenek, mint a természetben élő társaik. Ezzel nemcsak tiszta hidrogént hoznak létre, de a föld alatt maradt olajkészletet is hasznosítani tudják.
Szabadlábon védekezhet a 40 éves brit férfi, akit egy utastársa zaklatásával vádolnak.
Főleg az omikron terjedése miatt nem szállnak fel a gépek.
Kizárólag vallási, illetve egészségi oka lehet a cég szerint annak, hogy valaki nem oltatja be magát.
Mintegy négy órával később szállhatott fel a United Airlines 2167-es, San Franciscóból Orlandóba tartó járata, miután a fedélzet több utasa is egy fegyverről készült fotót kapott a telefonjára.
Hatalmas szerencséjük volt a United Airlines 328-as járatán utazóknak. A Boeing 777-es egyik hajtóműve felrobbant és lángolt, de a pilóta megőrizte a nyugalmát.